Eu văd acest lucru ca pe un nou semn că Yahoo nu își regăsește drumul și că o strategie clară îi lipsește. Dincolo de nevoia financiară care să împingă compania la un asemenea gest, vânzarea facilității achiziționate în 2006 cu 108 milioane de dolari este și o lovitură de imagine. Tocmai pentru că în momentul achiziției scopul declarat al acestui centru era acela de a demara o campanie agresivă de dezvoltare a companiei aflată pe val în acele momente.
Măsura este una mai dramatică decât o creionează cuvintele atent alese ale purtătorului de cuvânt al Yahoo:
“With the active real estate market in Silicon Valley and considerable interest having been expressed in the property, we are exploring all of our options including a possible sale,” au fost cuvintele lui Carolyn Clark de la Yahoo.
Yahoo deține în Santa Clara un teren de peste 200.000 metri pătrați, cu toate autorizațiile pentru construirea unui centru de afacericu peste 280.000 metri de spații de birouri. Sunt curios dacă această vânzare care va asigura o gură de oxigen companiei se va face la un preț mai mare decât cel de achiziție din 2006, sau compania va ieși în pierdere în această afacere.
În prezent, o parte din teren este închiriată pe post de parcare pentru stadionul celor de la San Francisco 49ers! Cred că și asta spune ceva despre situația în care se află Yahoo.
via Bloomberg