Producătorul coreean a introdus un nou brand premium în cadrul CES-ului, pe care îl va atribui unor produse de lux, indiferent de categoria de dispozitive din care fac parte. Practic LG SIGNATURE încearcă să reunească cea mai bună tehnologie a companiei și cel mai reușit design sub un singur nume.
Viziunea LG SIGNATURE reprezintă autenticitate și sofisticare, surprinzând astfel esența fiecărui produs în parte. Într-o prima etapă, gama LG SIGNATURE va cuprinde un televizor OLED TV 4K HDR, o mașină de spălat TWIN Wash™ cu un design unic, un frigider de ultimă generație de tip Door-in-Door™, un purificator de aer hibrid futurist, un cuptor cu o multitudine de funcții și o mașină de spălat vase TurboSteam™. LG SIGNATURE va include mai multe produse, pe măsură ce brand-ul se va extinde.
Evident, atența a fost atrasă de televizorul OLED LG SIGNATURE, atât pentru că a fost premiat în cadrul CES 2016 cu premiul “Best of Innovation”, cât și pentru că dispune de design-ul unic Picture-on-Glass, care se remarcă printr-un panou OLED extrem de subțire, de 2,57 mm, cu partea din spate din sticlă transparentă cu difuzoarele în standul televizorului.
Televizorul OLED LG SIGNATURE a primit distincția de Ultra HD Premium din partea UHD Alliance (UHDA), însemnând că îndeplinește cele mai exigente standarde de performanță pentru rezoluție: HDR (high dynamic range), peak luminance, niveluri de negru, gamă largă de culori și caracteristici audio superioare, printre alte criterii. Cu tehnologii precum HDR, Pixel Dimming, panou de 10 biți și procesor de 10 biți, ColorPrime Pro și noul webOS 3.0, televizorul OLED LG SIGNATURE reprezintă în acest moment cel mai avansat televizor de pe piață.
Sunt curios dacă există șanse să vedem și un smartphone sub acest brand premium.