Unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de televizoare, mai ales prin prisma inovațiilor și a calității la nivel de panel-uri OLED și Ultra HD, producătorul coreean arată și în cadrul ediției din acest an a târgului internațional Consumer Electronics Show că acordă o maximă importanță acestui segment de produse. Tocmai de aceea, noua gamă de televizoare LG SUPER UHD va putea fi văzută la standul LG din cadrul acestei manifestații. Oferta de televizoare include vârfurile de gamă UH9500 de 65 de inci și UH9550 de 86 de inci, precum și SUPER UHD TV UH8500 de 65 de inci și UH8550 de 75 de inci. Modelele premium SUPER UHD TV oferă o rată de reproducere a culorilor îmbunătățită, funcții avansate pentru o calitate superioară a sunetului și a imaginii, inclusiv HDR (high dynamic range), precum și atrăgătorul design LG ULTRA Slim.
Ambele vârfuri de gamă, UH9500 și UH9550 dispun de cel mai avansat panou IPS din industrie, cu tehnologii inovative cum ar fi True Black Panel și Contrast Maximizer. True Black Panel este o tehnologie patentată care micșorează reflexiile și îmbunătățește rata de contrast, oferind astfel o experiență de vizualizare mai confortabilă, în timp ce Contrast Maximizer oferă mai multă profunzime prin separarea obiectelor de fundalul imaginii.
HDR Plus este tehnologia care permite modelelor UH9500 și UH9550 să afișeze conținut 4K HDR exact așa cum a fost realizat. Mai mult, tehnologia LG ULTRA Luminance îmbunătățește semnificativ contrastul dintre zonele deschise și închise, oferind astfel un efect HDR superior. Întrucât aceste modele dispun și de porturi HDMI compatibile HDR, precum și de un procesor de conversie SDR-HDR, utilizatorii se pot bucura de conținut aproape HDR din orice sursă standard.
Strategia celor de la LG a fost expusă chiar și de către oficialii companiei:
“Suntem convinși că noua noastră gamă de televizoare SUPER UHD cu tehnologie HDR va genera interes crescut în 2016, nu numai în cadrul industriei, dar și în rândul consumatorilor în general,” a declarat Brian Kwon, Președinte și CEO al LG Home Entertainment Company. “Suntem singura companie cu o dublă strategie, concentrată atât pe tehnologia OLED, cât și pe cea IPS, aceasta fiind dovada că niciuna dintre acestea nu are o prioritate mai mare decât cealaltă.”