Evenimentul s-a întâmplat undeva în octombrie 2015, moment în care India, o piață cu potențial știut și pe care toți marii producători s-au grăbit să îl exploateze, s-a alăturat Chinei, această Mecca a vânzătorilor de telefoane mobile. Cum potențialul Chinei, țară care în prezent s-a cam oprit la 1,3 miliarde de utilizatori de smartphone, este stors, creșterea de aici fiind destul de lentă în ultimul an, nu mai prezintă așa o mare atracție, India s-ar mai putea să capteze atenția producătorilor vreun an, doi.
Însă după acest moment, ar trebui să vedem, în sfârșit, o orientare a producătorilor chinezi și înspre Occident. Nu de alta, dar pe locul al treilea al ierarhiei se numără Statele Unite, cu aproape 400 de milioane de utilizatori de telefoane inteligente. Este mișcarea pe care o tot așteptăm și pe care unii, mai curajoși din vorbe (vezi Xiaomi), au anunțat-o dar au uitat să o mai pună și în aplicare. Este de urmărit când se va domoli și potențialul Indiei și cum se va schimba strategia comercială a producătorilor ceva mai mari, majoritatea brand-uri chineze, în acel moment.
Pe de altă parte este destul de grosuță și lista celor care se mulțumesc în continuare să își vândă produsele doar în China natală, așa că nu ar trebui să ne umplem foarte tare de speranțe.
via Bloomberg