Compania chineză cu o lungă tradiție în vînzările fulger de smartphone, acele flash-sale cu care au încercat de-a lungul ultimilor doi ani să ne arate de cât de mult succes se bucură în rândul consumatorilor din China (și aici este principalul motiv pentru care pe mine unul nu au reușit să mă convingă de acest succes), încearcă acum să ne demonstreze că și pe zona de tablete se bucură de aceeași apreciere. Și, tot ca de obicei, nu reușesc până la capăt în acest demers.
O versiune specială a lui Xiaomi Mi Pad 2, cu o stocare internă de 64 GB și cu un preț destul de atractiv de aproximativ 200 dolari, a fost pusă în vânzare în China. Stocul, format atât din tablete cu Windows 10, cât și din versiunea cu Android, a fost epuizat în mai puțin de un minut. Spectaculos! Ar trebui să cădem toți pe spate! Întrebați, ca orice om normal, câte zeci de mii de unități a avut acest stoc? Nimeni nu știe, pentru că Xiaomi a omis această cifră destul de importantă pentru a înțelege cât de mare a fost succesul acestui produs.
Dacă vrei să convingi publicul că oamenii mor după produsele tale, deși nu mă îndoiesc o clipă că chiar așa este, oferă informația completă și spune câte unități s-au vândut în mai puțin de un minut. Mai mult, dacă chiar vrei să fii considerat un producător mare, treci odată de bariera geografică și ieși înspre Occident sau Europa, la modul oficial. Dacă nu o faci, oricât de mult te bați cu pumnii în piept, vei rămâne la un anumit nivel, departe de topul clasamentului global. Iar ultimele cifre tocmai asta arată, că Xiaomi nu reușește să ajungă în top trei, acolo unde visa odată să fie.
via GizmoChina