Da, se vinde chiar foarte bine, în Statele Unite. Acolo, LG a reușit să vândă 450.000 de unități în 45 de zile de disponibilitate a acestui telefon pe piață. O medie destul de decentă pe zi, pentru o singură piață, chiar și una cu potențial, ca cea din Statele Unite. Materialul de față mi-a atras atenția pentru că sunt convins că există potențial mare pentru acest terminal și în alte țări din Europa, mai ales că o statistică realizată de coreeni pe cele 450.000 de bucăți vândute în Statele Unite arată că telefonul a prins destul de bine în rândul tinerilor.
LG V10, telefonul smart cu două display-uri frontale, vine cu acest feature inedit care este unul dintre principalele sale argumente. Există și altele, evident și am convingerea că publicul din țări europene ar percuta la acestea. Sper ca această convingere să ajungă și în cercurile înalte din compania coreeană. Dacă tot e să vedem în primăvară Samsung Galaxy Note 5 lansat până la urmă și în Europa, de ce nu ar veni și un phablet de la competitorul conațional LG?