Baba și mitraliera, ar fi continuarea pe care o văd eu la acest titlu, dar mai ales la entuziasmul de nedescris care a cuprins toți fan-boy-șii Apple și câteva publicații online după ce Flickr a publicat un fel de top al provenienței fotografiilor pe care le-au urcat utilizatorii în rețea. Aproape o treime dintre pozele care au fost urcate pe Flickr în 2015 au fost realizate cu unul dintre terminalele iPhone. Cifra nu este deloc mică, este în sine o realizare pentru compania din Cupertino și produsele sale, însă de aici și până la a afirma că Apple este cel mai utilizat brand de camere foto în 2015 (“most-used camera brand during 2015”) este totuși drum lung de făcut.
Odată că Flickr-ul nu este chiar oglinda realității fotografice la nivel mondial. Spre exemplu, rețeaua nu este foarte populară în Asia, iar anumite piețe de acolo au ceva densitate. Gândiți-vă numai la renumiții turiști asiatici și plăcerea lor aproape nebună de a imortaliza orice bucată de zid sau colț de natură în fotografii. Sigur i-ați văzut măcar odată și aproape sigur nu făceau poze cu iPhone-ul, nu? Este doar un exemplu care arată ceea ce spuneam mai sus. Și ar mai putea fi multe.
Este normal ca fanii Apple să încerce să coafeze frumos orice informație care li se potrivește bine. Doar am văzut și tentativa de comparație între iPhone și un DSLR-ul Nikon D750. Însă parcă nici noi nu suntem chiar în halul ăsta de naivi.
via AppleInsider