Am citit un material despre Apple care “devine agresiv” în ceea ce privește prețurile de vânzare pentru ultima generație de terminale lansate. Mai exact, este pentru prima dată când Apple face o reducere de peste 21 de procente, aproape un sfert din valoare, pentru un telefon la două luni de la punerea lui în vânzare pe o piață. Chiar dacă este vorba tocmai de India, vă dați seama că am devenit repede foarte curios să văd și eu, cu ochii mei, cum înțelege Apple noțiunea de reducere semnificativă, mai ales că ocaziile în care am văzut asemenea gesturi de la compania din Cupertino au fost foarte-foarte rare.
M-am lămurit destul de rapid cum stau lucrurile cu această reducere de-a dreptul impresionantă, atunci când am văzut, culmea, în interiorul aceluiași material care aprecia destul de sincer gestul Apple, că un iPhone 6s cu 128 GB de memorie internă costa, înainte de această reducere, nu mai puțin de 1387 dolari (este un echivalent, având în vedere că vorbim de India).
Păi din prețuloiul ăsta să tot faci reduceri de 21%. Prin comparație, în România, în oferta Vodafone, același iPhone 6s cu 128 GB costă 1030 dolari (949 euro).
Deci toată această campanie agresivă de reduceri practicată de Apple, la care mulți fani au murmurat a admirație, este de fapt doar o normalizare a prețului. Atât! Că și 1000 de dolari este foarte mult pentru acest terminal, asta este o altă discuție.
via PhoneArena