Total de acord cu această afirmație a celor de la Bloomberg, care au stat de vorbă cu persoane din conducerea companiei, cu mențiunea că nu trebuie să luăm în calcul cifrele de vânzări realizate de ceasul celor de la Apple. Prin comparație cu acestea, comenzile de 100.000 de unități cu care se împănează TAG Heuer par doar o glumă. Pe de altă parte, trebuie avut totuși în vedere că TAG Heuer Connected costă nu mai puțin de 1500 dolari, așa că aceste precomenzi generează o previziune de venituri destul de frumușică.
Motiv suficient pentru managementul companiei pentru a face toate demersurile necesare pentru creșterea capacității de producție. Aceasta a fost aproape dublată, de la 1200 la 2000 de unități produse săptămânal. Și aici se poate vedea diferența dintre un ceas smart fabricat în China pe bandă și unul produs de o companie elvețiană cu tradiție în această industrie, care tratează cu maximă atenție, cel puțin în teorie, fiecare produs.
Partea și mai frumoasă este că, odată cu această decizie, oficialii TAG Heuer au căpătat încredere și au anunțat că planurile lor de viitor includ lansarea unei întregi colecții de ceasuri inteligente, lucru care nu poate decât să ne bucure.
“Considering the success of this single and unique watch, we will develop a collection made out of different varieties, executions and materials at the end of next year or beginning of 2017,” a declarat CEO-ul companiei elvețiene, Jean-Claude Biver Biver.
Cred că potențialul de creștere pe care îl are această piață a ceasurilor inteligente de-abia începe să se vadă!
via Bloomberg