Carrefour s-a gândit să profite de Star Wars mania și să integreze o tehnologie Kinect (da, cea de pe Xbox) oferind clienților săi o interfață interesantă prin care să poată face cumpărături la Mega Mall, București.
Campania Star Wars ”Testează-ți Forța doar la Carrefour!” a pornit de vineri în București și ține până pe 3 ianuarie 2016.
În cadrul acestei campanii derulate de Carrefour, la fiecare prag de 405 lei atins prin intermediul interfeței interactive, Carrefour își premiază clienții cu un voucher de 10 lei și 3 Cosmic Shells.
În țară campania Star Wars continuă în felul următor:
· În Hipermarketuri – la cumparaturi de 135 lei
· În Supermarketuri – la cumparaturi de 35 lei
· În Express – la cumparaturi de 20 lei
„Folosind tehnologia Kinect, Carrefour dă viață gesturilor, transformând o viziune în realitate și oferind clienților noștri o modalitate futuristă de a face shopping, parcă desprinsă din cel mai recent film Hollywoodian. Cu ajutorul interfeței putem experimenta puterea Forței și redescoperi universul Star Wars. Tocmai pentru că acest echipament este atât de special, el este disponibil în România pe o perioada limitată,” afirmă Andreea Mihai, Director Marketing & PR, Carrefour România.
Nu am ajuns și nici nu cred că voi ajunge în București să văd cum arată în practică combinația de shopping, Star Wars și Kinect. Cred vă e interesantă măcar. Dacă voi mergeți și faceți vreun film, trimiteți-l și îl publicăm.