HomeFeaturedFocusActivision plateste 5,9 miliarde dolari pentru King

Activision plateste 5,9 miliarde dolari pentru King

Primul gând care mi-a trecut prin cap atunci când am citit materialul de față a fost legat de echipa King România, una care a crescut foarte mult în ultimii doi ani și una extrem de activă în cadrul companiei mari prin aportul adus la cele mai populare producții ale King. Sper ca această schimbare să însemne doar chestii bune pentru ei.

Despre King poate că nu știe chiar toată lumea, însă despre titlurile produse de această companie cu siguranță ați auzit, măcar la modul enervant la care am făcut eu cunoștiință cu ele prin intermediul invitațiilor din Facebook, până când am reușit să le blochez pe toate: Candy Crush Saga, Bubble Witch sau Farm Heroes. Sunt doar câteva titluri care îmi vin în minte, însă am senzația ciudată că sunt mult mai multe. O fi de la spam-ul de pe Facebook!

Cât despre răspunsul la întrebarea inevitabilă, legată de interesul unei companii ca Activision, cunoscută pentru niște titluri de renume în industria jocurilor, pentru o companie specializată pe producții cu acces open, majoritatea găzduite de rețelele de socializare, acesta este extrem de simplu: baza de date cu utilzatori, una imensă, de ordinul sutelor de milioane. E drept, nu este singurul factor care a contat, dar cu siguranță a fost unul important.

Activision Blizzard believes that the addition of King’s highly-complementary business will position Activision Blizzard as a global leader in interactive entertainment across mobile, console and PC platforms, and positions the company for future growth. The combined company will have a world-class interactive entertainment portfolio of top-performing franchises, including two of the top five highest-grossing mobile games in the U.S. (Candy Crush Saga, Candy Crush Soda Saga), the world’s most successful console game franchise (Call of Duty), and the world’s most successful personal computing franchise (World of Warcraft), as well as such well known franchises as Blizzard Entertainment’s Hearthstone: Heroes of Warcraft, StarCraft, and Diablo and Activision Publishing’s Guitar Hero, Skylanders and Destiny, along with over 1,000 game titles in its library.

Declarația de mai sus îi aparține lui Bobby Kotick, CEO-ul Activision.

via Kotaku

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep