La prima vedere dispar toate animalele din denumirile abonamentelor, însă schimbările sunt mult mai în detaliu și, cel puțin în teorie, noua filosofie a companiei pare una extrem de sănătoasă. Noua poziţionare a brandului este centrată în jurul a 9 teme ce corespund nevoilor esenţiale ale clienților, cărora Orange le răspunde prin produsele și serviciile oferite: Familie, Acasă, În mişcare, Distracţie, Beneficii, Stare de bine, Tarif, Tehnologie, Afaceri. Să sperăm că și implementarea acestor schimbări se va face la fel de frumos ca și în teorie.
În comunicarea externă, promisiunea este exprimată printr-o nouă semnătură a brandului, „It’s all about what matters to you”, şi o nouă identitate vizuală, care explică într-un mod simplu şi prietenos felul în care serviciile Orange le pot face viaţa mai uşoară clienţilor.
Din 14 septembrie, clienții Orange vor avea la dispoziție o gamă simplificată de abonamente de voce și internet. Acestea înlocuiesc abonamentele Cangur, Panteră şi Colibri, pentru a răspunde mai bine nevoilor actuale de comunicare ale clienţilor care tind să folosească mai multe servicii şi să fie mereu conectaţi:
- Abonamentele de bază Orange Me, dedicate serviciilor de voce, și Orange Net, pentru internet, care şi includ mai multe resurse ca niciodată, precum și smartphone-uri sau tablete la 0 euro
- Pachetele Orange Share şi Orange Family, care vin cu beneficii la nivel individual sau la nivel de familie pentru cei care folosesc mai multe servicii:
- Abonamentele Orange Share, pentru cei care folosesc atât un telefon, cât şi o tabletă, cu beneficii în plus și trafic de internet ce poate fi folosit în comun pe cele două dispozitive
- Orange Family, adresate familiilor cu nevoi diferite de comunicare, ce-şi pot configura pachetele potrivite pentru a beneficia de apeluri nelimitate, trafic dublu de internet pe mobil sau reduceri în familie
- Orange Pro, abonamente individuale dedicate micilor întreprinzători, cu abundenţă de resurse, ce răspund nevoii de optimizare și dezvoltare a afacerilor. În plus, companiile mici şi mijlocii ce aleg abonamentele Orange Pro beneficiază de ofertele Orange Share şi Orange Family
Mai sunt câteva schimbări chiar interesante la nivel de fidelizare a clienților existenți, de care mulți s-au plâns până acum, problemă pe care Orange pare că a conștienizat-o în sfârșit.
Programul Orange Thank You aduce beneficii noi pentru a răsplăti loialitatea clienților cu mai multe puncte, acordate acum şi pentru acţiunile din mediul digital. La aniversare, aceştia vor fi sărbătoriți cu reduceri la accesoriile preferate achiziţionate din magazinul online în funcție de vechimea în rețea, și-și vor putea alege bonusul preferat: minute naționale, internet sau roaming. Totodată, interacțiunile clienților în mediul online, precum plata online a facturii, reîncărcarea unui cont PrePay sau comenzile din magazinul online sunt de acum recompensate.
Însă ceea ce îmi place cel mai mult este programul de “sharing” de acumulator extern pe care Orange îl implementează.
Pentru a se putea baza pe o conectivitate neîntreruptă, la achiziţionarea oricărui smartphone 4G ei vor primi cadou o baterie externă Power Up, pe care, atunci când se descarcă, o vor putea înlocui oricând cu o baterie plină la orice magazin Orange.
Este o noutate care îi va oferi companiei posibilitatea de a interacționa cât mai frecvent cu clienții existenți. Să vedem dacă, odată ce va reuși să îi aducă în magazine mult mai frecvent decât până acum, vor duce mai departe această interacțiune și vor profita de faptul că oamenii le trec pragul mai des. Este de urmărit! Oricum, cel puțin pentru moment, sună frumos!
E sănătos sa speri. Da e bancul ala cu speri mata da speri degeaba.