Microsoft a anunțat disponibilitatea Office 365 Planner pentru utilizatorii de Office 365. Este vorba despre un instrument vizual complex de management a activității pe proiecte și echipe, direct din suita Office 365 pe care Microsoft îl gândește ca înlocuitor pentru soluții consacrate de management (JIRA, VersionOne) pentru proiectele IT agile. Prin planner se pot crea planuri, se pot organiza și asocia activități/taskuri, se pot partaja documente, realiza sesiuni de chat etc.
Planner din Office 365 poate să fie folosit pentru a organiza și monitoriza un eveniment de mk, conceperea unui nou produs, urmărirea unui proiect școlar, pregătirea unei vizite sau pur și simplu pentru task-uri zilnice din cadrul echipei.
Fiecare plan are propria tablă (board) și în cadrul fiecărei table fiecare element este reprezentat sub forma unui element care are durată de activitate, sfârșit, elemente atașate, categorii, lista de conversații pe subiect etc. Fiecare membru implicat în activitatea respectivă este automat notificat prin email atunci când se face vreo modificare.
Fiecare activitate poate să aibă documente sau poze atașate, oferă automat preview etc. Activitățile sunt organizate pe coloane numite Buckets (găleți) care pot fi individualizate prin culori diferite.
Pentru fiecare utilizator în parte se oferă accesul la Hub, acolo unde poate vedea foarte clar activitățile sale zilnice, plus opțiuni de a vedea progresul individual sau al echipei.
Planner din Office 365 se vrea ca o alternativă la soluțiile deja consacrate de management al taskurilor (JIRA de exemplu) pentru proiectele IT Agile.
Sunt foarte curios cum funcționează, în zilele următoare o să arunc o privire în abonamentul meu de Office 365 să vă spun mai multe.
via Microsoft