Efortul coreenilor în ceea ce privește participarea la IFA s-a concentrat destul de mult înspre zona de televizoare, cu evidente accente pe tehnologia OLED. Un posibil argument pentru această orientare, poate fi găsit în afirmația lui Ching W. Tang, profesor la Universitatea Rochester din New York şi la Universitatea de Ştiinţă şi Tehnologie din Hong Kong, supranumit şi “Tatăl tehnologiei OLED”:
Dr. Ching W. Tang afirmă: “Neavând iluminare din spate şi alte straturi auxiliare, ecranul OLED este în mod categoric mai puţin complicat, comparabil cu ecranele LCD. În timp, și costurile de producție vor fi mult mai mici. Nu am niciun dubiu, având în vedere performanţa sa superioară şi funcţiile avansate – pliabil, portabil, flexibil şi transparent, că OLED este tehnologia de referință a generaţiei următoare.”
Au fost câteva inovații destul de interesante prezentate de coreeni, care, deși sunt încă la nivel de prototip, arată posibile direcții în care se pot dezvolta și aplica display-urile OLED. Din acest punct de vedere, LG Display merită o bilă albă fără îndoială.
Printre prototipurile prezentate s-au evidențiat un ecran “wave”, ondulat/șerpuit, cu două feţe de 111 inchi (denumit Vertical Tiling OLED), creat prin ataşarea a trei ecrane OLED Ultra HD de 65 de inchi, un ecran cu două feţe de 55 inchi, cu o grosime de aproximativ 5,3 mm şi cântărind doar 12 kilograme, ceea ce îl face potrivit pentru expunerea într-o varietate de locaţii, dar și un display OLED de tip “wallpaper”, de 55 inchi, cu o grosime mai mică de un milimetru, care poate fi ataşat sau dat jos de pe perete în mod instant datorită spatelui magnetic.
Devine evident faptul că aceste display-uri vor ieși, ca adresabilitate și aplicabilitate din gospodăriile oamenilor și vor deveni instrumente ce pot fi utilizate în multe alte activități. Iar faptul că CEO-ul LG Display a ținut discursul oficial de deschidere a IFA de anul acesta, este o dovadă vie că și alții gândesc același lucru.