La doar 72 de ore de la prezentarea oficială a lui OnePlus 2 și în ciuda atitudinii ostile pe față a unor publicații, avem noi cifre oficiale care ne demonstrează că percepția publicului despre acest terminal este una cu mult mai bună decât ar fi vrut unii să fie. Și, până la urmă, opinia publică este cea mai decisivă în ceea ce privește succesul pe care un dispozitiv (mobil sau nu) îl va avea. Cumpărătorul final este cel care decide în mare măsură (e drept, poate fi influențat) pe ce își va cheltui banii. Și, așa cum sună o vorbă celebră, cine are banii, are puterea!
Așadar, la 72 de ore de la prezentarea oficială a noului flagship killer, OnePlus spune că s-au primit peste 1 milion de cereri de invitații pentru achiziția uneia dintre cele două versiuni ale telefonului. Da, marele minus pentru OnePlus 2 este sistemul de achiziție pe bază de invitație care s-a păstrat (și pe care, personal, îl găsesc extrem de nepotrivit pentru o companie cu pretenții), dar pe care producătorul promite că îl va îmbunătății. Oficialii companiei au afirmat că vor avea disponibile de 50 de ori mai multe invitații decât la prima generație.
Eu încă am rămas cu senzația că la lansarea sa, modelul OnePlus One putea să facă o figură mult mai frumoasă cu o modalitate clasică de vânzare. Sunt foarte curios dacă OnePlus 2 se va descurca mai bine în condițiile promise de compania producătoare.
via GizModo