Apariția lui HTC One M9 nu pare să îi fi mulțumit pe deplin pe fanii acestui brand. Și nici avalanșa de terminale smart care a venit după nu a reușit să convingă. Situația poate fi asemănată puțin cu cea a Sony, care a lansat Xperia Z4 pe care la scurt timp după, dată fiind reacția pieței la asemănarea mult prea mare cu Xperia Z3, l-au rebotezat Xperia Z3+, cu promisiunea că adevăratul Z4 va aduce schimbările dorite de utilizatorii îndrăgostiți de acest nume.
HTC pare a adopta o tactică ușor diferită și promite un smartphone nou, în afara seriei One. Sau cel puțin așa ne-ar plăcea nouă să credem, pentru că oficialii companiei, prin persoana noului CEO Cher Wang, s-au referit la acest produs cu noțiunea de “a new hero product”, fără a face referire în vreun fel la smartphone (unii entuziaști cred că este vorba despre un flagship nou cu Windows). Este doar una dintre măsurile adoptate de HTC pentru a aduce parametrii fiscali ai firmei pe direcția corectă. Investiții mai mari pe zona de R&D și orientarea către alte segmente, non-smartphone să le spunem așa, sunt alte acțiuni din partea taiwanezilor.
Eu sper sincer să le iasă pașii, pentru că nu pot să uit că știu produsele lor încă de pe vremea când se numeau Qtek, sau că primul meu smartphone era un HTC Hero (pe care îl mai păstrez și acum).
via WM Poweruser