La fel ca și în lumea tehnologiei, potențialul pe care îl are piața din China este unul uriaș și acest lucru se reflectă și în vânzările de vehicule electrice. Numai în luna mai a anului s-au vândut în China 10.856 de vehicule electrice (fabricate doar în această țară), o creștere de 192% față de aceeași lună a anului trecut. Din acest total, nu mai puțin de 6.540 de unități au fost vehicule integral electrice. Și, tot la fel ca în sfera dispozitivelor mobile, China este o forță și în producția de astfel de vehicule. Nume ca SAIC, Denza, BYD, Chery, Zotye, Venucia, Geely sau JAC reprezintă producători de vehicule electrice, care, cel mai probabil vor rămâne să își desfacă produsele doar în țara lor natală. Poate că vor exista una-două excepții. Atât de mult seamănă scenariile, încât încep să înțeleg de ce îmi plac ambele domenii. Glumesc.
Citiți continuarea pe EVmagazine.ro