Având în vedere că acest tunning de design exterior vine din partea celor de la Goldgenie, renumiți pentru folosirea metalelor prețioase în împopoțonatul dispozitivelor, carbonul s-ar putea să surprindă. Însă, pentru a nu-și periclita reputația, compania de tunning pentru dispozitive nu renunță nici la aur și propune o combinație între cele două. Ba chiar mai mult, pentru cei mai sofisticați dintre consumatori, apar în peisaj și cristalele Swarovski, pentru un plus de sclipire. Toate aceste detalii de construcție rafinată pentru consumatorii care doresc să iasă în evidență prin telefonul pe care îl folosesc, pornesc pe o platformă dată de un iPhone 6 cu memorie internă de 64 GB.
Însă, pentru că amprenta Goldgenie este un semn de bunăstare, prețurile sunt și ele pe măsură. Nu că Apple nu s-ar descurca și singur să ofere produse aurii (sau din aur, ca să nu mă mai certe unii) la prețuri exagerate. Ne-a demonstrat-o cu Apple Watch, din plin. Telefoanele înnobilate de Goldgenie din această nouă colecție la care s-a utilizat și carbonul au prețuri ce pornesc de la 3600 de euro și ajung până la peste 4100 de euro. Păi nici nu-i mult pentru un fan Apple înrăit.
Iar pentru Goldgenie este un fleac. Ne-au arătat că împreună cu Apple pot mult mai mult decât atât! Doar au realizat cel mai scump smartphone! Și da, este Apple, nu avea cum să fie alt brand!
via Goldgenie