HomeFeaturedFocusCum British Airways se face de cacao cu oferte mincinoase

Cum British Airways se face de cacao cu oferte mincinoase

image

Acum vreo două zile am primit de la British Airways un email prin care mi se spunea că pot să fac un upgrade interesant de la Club World la First gratuit dacă voi lua un bilet de întoarcere cu BA până la 26 iunie. Deja eram pregătit să aleg British Airways pentru o călătorie în SUA în toamnă și să văd care e treaba cu upgrade-ul, noroc că nu am avut timpul necesar să caut biletul de Seattle și să îl plătesc.

Bine că nu am făcut asta că tocmai am primit un al doilea email în care se schimbă schimbarea și că de fapt nu există o astfel de ofertă. Mesajul a fost trimis din eroare.

image

Acum ce să cred? Că a fost spart site-ul British Airways și cineva a trimis mailuri aiurea? Că vreun angajat nu și-a făcut treaba și a trimis mailuri de capul lui? Sau poate altceva.

Oricare ar fi explicația în momentul de față BA s-a cam făcut de cacao cu faza asta. Îmi pare puțin rău pentru ei dat fiind că ultimele drumuri făcute cu OneWorld au fost chiar fără niciun fel de probleme. Chiar nu mă așteptam din partea lor la o astfel de atitudine.

Ionuţ Bălan
Ionuţ Bălanhttps://www.mobzine.ro
Gadget enthusiast. Ruby Developer. Security addict. IT industry analyst. Reviewer & speaker.

2 COMENTARII

  1. @Florin
    Pentru moment am fost tentat sa le scriu si sa le spun ca asa ceva nu se face si ca orice greseala ar fi facut, e problema lor nu a mea.
    Dar dupa ce a trecut timpul mi-am dat seama ca e mult mai eficient sa nu mai zbor cu BA decat sa imi pierd timpul in discutii inutile.

  2. Problema nu e ca au gresit (se intampla oricui), problema este ca o data emisa oferta nu s-au tinut de ea (chiar ii costa o avere?) si au emis cel de-al doilea mesaj, absolut penibil.
    Si mie mi se intampla sa fac erori in ofertele pe care le fac catre clienti (ba dau din greseala pretul la un produs mai ieftin la un produs mai scump, ba uit sa pun pretul si la cate o optiune care apare astfel ca si configuratie standard etc ) – niciodata nu mi-a trecut insa prin cap sa revin cu un al doilea mesaj de anulare a ofertei. Mi-am zis tot timpul in minte “am gresit ca boul, platesc” si mi-am asumat pierderea. Iar eu sunt o firma mica, nu BA, nu mi-as fi imaginat ca BA face din astea …

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep