Este cea mai eficientă modalitate prin care gigantul online care se ocupă în principal de comerțul electronic, pune un picior serios în India, o piață uriașă și cu un potențial de creștere destul de mare, atractivă pentru orice companie din domeniul IT-ului. Nu ar fi prima ispravă de acest fel din partea Alibaba, care mai deține cote în companii precum Meizu, Ouya sau Snapchat.
Conform celor de la Reuters, Alibaba ar fi dispuși să investească circa 1,2 miliarde de dolari, contra unei delii de 20 de procente din Micromax, producătorul (deși termenul de producător este la fel de impropriu ca și pentru numele de pe piața noastră) indian de terminale smart. Chiar dacă informația nu a primit niciun fel de confirmare oficială din partea celor implicați, o astfel de investiție din partea Alibaba capătă foarte mult sens în condițiile în care, așa cum am mai spus, piața din India are un potențial uriaș.
Probabil că vor apărea și reacții oficiale în viitorul apropiat, pentru că o astfel de tranzacție este, după părerea mea, inevitabilă. Un argument serios în această direcție îl reprezintă puterea financiară a Alibaba, pentru care 1,2 miliarde de dolari nu ar trebui să reprezinte un efort foarte mare.
via Reuters