HomeEvenimenteUn mic update despre Innovation Labs editia 2015

Un mic update despre Innovation Labs editia 2015

Innovation Labs_1

La jumătatea perioadei de desfășurare a programului Innovation Labs 2015 cele 10 echipe aflate încă în program și-au prezentat prototipurile în fața partenerilor, mentorilor și investitorilor. Produsele lor sunt de fapt niște prototipuri orientate spre Disruptive Retail și Mobile. Urmează ca pe pe 25 mai, la Demo Day, toate echipele Innovation Labs 2015 își vor prezenta prototipurile finale în fața unui juriu de top și a potențialilor investitori și utilizatori, intrând în competiție pentru finanțare și sprijin: luna care urmează este, prin urmare, decisivă.

Am înțeles că sunt câteva care merită cu siguranță atenția tuturor:

Vitabox.me este o aplicație pentru pasionații de fitness ce propune planuri de suplimentare nutrițională în funcție de obiceiurile de antrenament ale fiecărui utilizator. Echipa a plecat de la observația că piața românească de suplimente nutritive pentru fitness este în creștere, opțiunile sunt variate, dar posibilitatea de a primi recomandări personalizate este foarte redusă. Astfel, echipa Vitabox.me creează profiluri personalizate ale utilizatorilor în funcție de informațiile primite de la diferitele dispozitive de monitorizare a activității fizice. Pentru fiecare profil, nutriționiști și antrenori de prestigiu vor oferi recomandări fiecărui utilizator în parte, existând și opțiunea cumpărării directe a suplimentelor necesare.

BuyerBrain oferă o soluție ce măsoară reacțiile subconștiente ale consumatorilor față de un anumit produs sau mesaj, prin analiza unui set divers de informații biometrice. Software-ul se adresează companiilor care fac cercetare de piață, agențiilor de publicitate, cât și multinaționalelor sau companiilor mari care doresc o mai mare precizie și putere predictivă a analizei comportamentului consumatorilor.

Coinfetti dezvoltă un mediator tehnologic între banii digitali (bitcoins) și monedele convenționale (de exemplu lei, dolari sau euro), oferind posibilitatea convertirii instant a bitcoins, pe cardul utilizatorului. Problema actuală de la care au pornit membrii echipei a fost durata mare necesară conversiei, un factor ce adesea descurajează oamenii să apeleze la banii digitali.

Veiled își propune să revoluționeze publicitatea creativă, oferind companiilor posibilitatea de a-și expune ofertele promoționale în aproape orice loc din oraș. Consumatorii vor putea accesa aceste oferte prin camera telefonului, într-o interfață de realitate augmentată. Aplicația oferă o alternativă la modalitățile clasice de comunicare cu clienții, fiind gândită special pentru publicul lumii digitale.

Nu îmi rămâne decât să le urez succes pe mai departe și baftă în câștigarea premiului cel mare al competiției Innovation Labs 2015.

Ionuţ Bălan
Ionuţ Bălanhttps://www.mobzine.ro
Gadget enthusiast. Ruby Developer. Security addict. IT industry analyst. Reviewer & speaker.

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep