N-are cum să nu îți placă îndrăzneala celor de la Xiaomi, chiar dacă, uneori, pare ușor inconștientă. Ca de exemplu atunci când au trâmbițat că vor să devină numărul unu global în ceea ce privește vânzările de smartphone. Între timp, din poziția a treia pe care o ocupau la momentul declarațiilor sforăitoare, au ajuns pe locul al cincelea. Însă agresivitatea iese la iveală din nou, de această dată într-un mod ceva mai finuț și mai subtil. În pregătirea lansării unui model global de telefon (o să revenim imediat la acest aspect), cei de la Xiaomi trimit înțepături fine, printr-un set de reclame, către rivalii de la Apple. Semn că încă nu au renunțat la intențiile războinice. Și sincer, bine fac că nu renunță. Este nevoie de asemenea atitudine în piața de smartphone, este nevoie și de alte rivalități în afară de cea legendară, dintre Samsung și Apple.
Toate teasingurile din jurul modelului global pe care Xiaomi intenționează să îl prezinte și care se spune că va fi o versiune îmbunătățită de Redmi Note 2 fac o trimitere ciudată, cel puțin din punct de vedere gramatical, către produsele Apple prin folosirea sintagmei “i DISAGREES”. Din setul de reclame se înțelege, sau mai bine spus speculează unii că viitorul telefon va avea o rezoluție mai bună a ecranului, un acumulator mai mare și… încă ceva, deocamdată neclar.
Însă problema este alta! Când vorbim despre lansarea unui model global, parcă nu este totuna cu lansarea globală a unui model. Cu atât mai mult cu cât această lansare are loc în… India. De aceea sunt foarte tentat să cred că este doar o furtună într-un pahar cu apă și că modelele Xiaomi mai au mult până să ajungă și în Europa și America. Cam tot atât de mult cât au și cei de la Xiaomi până la prima poziție a podiumului global al producătorilor de smartphone.
O fi piața din Asia mare și cu potențial, dar dacă cei de la Xiaomi cred că se poate face volum suficient doar cu prezența din Asia, ei bine… I disagree!
via GSM Arena