HomeGames ArenaPreview Heroes of Might and Magic 7

Preview Heroes of Might and Magic 7

Anul acesta monitoarele noastre vor fi grațiate cu un nou joc din seria Heroes of Might and Magic, cel cu numărul 7. De producția sa se ocupă studioul Limbic Entertainment, ce anterior a realizat extensiile lui Heroes 6 și întregul Might and Magic 10, așa că echipa are experiență amplă la a ști ce urăște lumea foarte de la ultima iterație a seriei. În consecință, sunt câteva greșeli pe care mă bucur să spun că nu le vor repeta. Una din ele nu este așezarea jocului. Câțiva dintre voi probabil nu au nimic împotriva lui Ashan. Personal, mi se pare o copie lipsită de substanță a lui Warcraft. Un Kitsch grotesc ce continuă să fie o bătaie de joc la adresa creativității pe care o avea cu mult timp în urmă seria. Singura mea speranță fiind în continuare că unul din aceste jocuri se va încheia cu explozia acelui tărâm și revenirea la ruinele Enroth-ului, sau la ceva mai interesant.

Heroes7PreveiewMG003

Cu ura mea lăuntrică față de Ashan trecută în revistă, Heroes 7 încearcă să repare epava înflăcărată în care a rămas seria după predecesorul său. Spre exemplu, nu vor mai fi doar patru resurse, revenindu-se la șapte. Păcat că nu sunt tocmai aceleași, pentru că trebuiau îndesate gogomănii Ashanicești pe acolo pe undeva. Ca urmare, avem Dragonsteel, Shadowsteel și Starsilver. Cu amplificarea numărului de resurse a fost făcut și un sistem mai robust de control al lor. Acum nu doar orașele mențin controlul asupra minelor, ci și forturi. Această clădire specială este amplasată pe hartă, în proximitatea minelor, și poate să păstreze controlul asupra minelor în absența unui oraș. Poți pune armate în acel fort, pentru protecție, cam la fel cum erau vechile garnizoane din Heroes 3 și 4. Numai că spre deosebire de alea, un fort capturat este distrus. Inamicul nu poate să își planteze instant legiunile acolo, dar poate să îți preia minele, ce acum sunt neajutorate. Fortul poate fi totuși reconstruit, iar cu investiții ample poate fi îmbunătățit, crescându-i potențialul defensiv. Desigur, dacă cineva tot îl fărâmă, ai dat banii degeaba. Nu eram tocmai în favoarea trecerii la zone de control pentru resurse în Hereos 6, deoarece înceta să mai fie Heroes, și devenea Disciples, dar măcar prin faptul că forturile nu sunt permanente, tot va exista o bătălie adevărată pentru resurse și o hartă ceva mai dinamică. Chiar foarte dinamică.

Heroes7PreveiewMG007

Alimentat de motorul Unreal 3, da, Unreal 3, Heroes 7 include numeroase evenimente scriptate, și nu de tipul cărora tot erau în jocurile anterioare, de apărea o armată nouă pe hartă sau o linie de dialog. Mă refer la evenimente ce modifică topografia hărții, care generează avalanșe, golesc mări și multe altele. Elementele din decor care ajutau de obicei la traversarea rapidă a hărții, ca teleportoare, sau chiar poduri, pot fi acum distruse, atât ca un act defensiv cât și ca unul ofensiv. Încă mai pot fi reconstruite, dar măcar știi că inamicul a pierdut atât timp cât și bani încercând să ajungă pe teritoriul tău. Același lucru va fi valabil și pentru tine când încerci să revii la bază după ce ai distrus căile de acces. Jocul abundă acum și de secvențe cinematice, ca să poată semăna mai mult cu Warcraft 3, dar asta e altă poveste. Cât despre povestea lui Heroes 7, o va continua pe cea a lui 6, cu istorisirea acelei familii cu grifoni, Ivani, cu ducate și în general nu prea mi-a ridicat prea mult interes.

Citiți continuarea pe Games Arena.

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep