Vorbim despre o susținere necondiționată de vreo ofertă comercială, dar și de o componentă care presupune activarea unei opțiuni și care se adresează posesorilor de cartele pre-pay sau celor care activează pe durata acestei campanii o astfel de cartelă. Revenind la partea necondiționată de susținere pe care operatorul o oferă unui număr de 43 de elevi olimpici din țară care se vor întâlni la faza națională a olimpiadei de matematică, ea este concretizată prin 26.000 de euro, ca punct de plecare pentru fodul constituit pentru aceștia. Tot aici putem să adăugăm și minisite-ul special dedicat acestor copii, speciali și ei, realizat și găzduit de Orange. Prin intermediul lui putem să îi cunoaștem!
Tot prin intermediul acestui site putem vedea progresul sumei variabile care se strânge suplimentar, peste cei 26.000 de euro oferiți de Orange. Pentru oricare dintre extra-opțiunile Star 6 sau Star 8, 5% din valoarea activării acestora se adaugă în contul respectiv.
Atât utilizatorii care au deja o cartelă PrePay, cât şi cei care activează acum o cartelă nouă pot alege una dintre cele 2 opțiuni PrePay Star, de 6 și 8 euro credit, care includ minute și mesaje nelimitat în rețea, beneficii flexibile şi internet la viteze 4G. Opțiunea Star 6 oferă 1000 de resurse care pot fi folosite ca minute, MB și SMS naționale, dar și 200 de minute sau SMS naționale și internaționale către fix sau mobil. În cazul opțiunii Star 8, clienții primesc 2500 de minute, MB sau SMS naționale și 300 de minute sau SMS naționale și internaționale către fix sau mobil. Pentru fiecare opțiune Star activată până pe 30 iunie 2015, Orange alocă o contribuție în fondul de susținere a elevilor olimpici, echivalentă cu 5% din contravaloarea creditului necesar activării opţiunii.
Cum targetul propus este un total de 150.000 de euro pentru trei luni de zile, loc de coasă este destul. Așa că, dacă aveți o astfel de cartelă și luați în calcul activarea unei extra-opțiuni, gândiți-vă că, indirect, ajutați un elev sclipitor.
„Susținerea educației este una dintre direcțiile principale ale strategiei Orange de implicare în comunitate. Totodată, ne dorim să le oferim şi clienţilor ocazia de a se implica, iar împreună să contribuim la sprijinirea educaţiei. În această primăvară, utilizatorii Orange PrePay nu au doar o ofertă plină de beneficii și libertatea de a comunica în stilul propriu, prin apeluri, mesaje și internet, ci și șansa de a face o faptă bună. Îi invităm să ni se alăture, să-i susţinem împreună pe liceenii cu rezultate deosebite la matematică, pentru a-și urma visul de a deveni cei mai buni.” a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer la Orange România.