Eu aș spunecă atrage de fapt conceptul de telefon atipic, cu care să îți impresionezi anturajul. Și aici am avut exemple nenumărate din partea Gresso sau Vertu, sau din partea firmelor specializate în tunningul la nivel de design al telefoanelor de serie, precum Karalux. Însă Samsung Galaxy S6 edge este, în sinea sa, un telefon special, care va avea cu siguranță mare căutare în rândul utilizatorilor care caută, pe lângă funcțiile de bază la un telefon, să și impresioneze cu el. Și chiar dacă semne optimiste în ceea ce privește vânzările de Galaxy S6 au fost destule, se pare că asistăm la o nouă răsturnare a calculelor venite de la analiști.
Ce îmi place mie cel mai mult din toate aceste răsturnări de situație și cifre spectaculoase pe care le tot vedem fluturate, cu bună știință și pe bună dreptate, de Samsung este nu faptul că Galaxy S6 și S6 edge au cele mai impresionante vânzări în Coreea natală dintre flagship-urile Samsung, ci că S6 edge deține o proporție mult mai mare decât așteptările din totalul vânzărilor de acolo. Aproape 50% dintre flagshipurile vândute în Coreea de Samsung s-au bucurat de ecranul curbat. Ceea ce arată că lumea a primit foarte bine acest model, că nu a mai existat reticența aceea ca la Galaxy Note Edge. Și, nu în cele din urmă, că și Samsung are grupul lui de fanboys, pentru care prețul nu este o barieră.
via PhoneArena