Și ăsta este un lucru tare bun pentru producătorul din China aflat pe locul al cincelea în topul global al vânzărilor de smartphone și, în mod indirect, și pentru piață și consumatori. Chiar dacă și-a mai temperat din stilul sforăitor în care își asuma obiective destul de greu de atins, cel puțin la nivel declarativ, CEO-ul companiei, Lei Jun, care, sper eu, a devenit și ceva mai serios în comportament în ultima vreme, a afirmat în cadrul unui eveniment intern că Xiaomi își propune să vândă între 80 și 100 de milioane de terminale în anul curent. Pare o țintă destul de îndrăzneață, dar nu imposibil de atins, având în vedere că în 2014 compania a reușit să vândă aproximativ 61 de milioane de telefoane.
S-ar putea ca, pentru atingerea acestui prag să fie nevoie și de o extindere, dar de această dată serioasă, a piețelor în care chinezii își vor vinde telefoanele, la modul cât se poate de oficial.
Oricum, există șanse mari ca o parte din planurile de viitor ale companiei să ne fie dezvăluite în câteva zile, mai exact pe 31 martie, atunci când Xiaomi sărbătorește cinci ani de existență, ocazie cu care are loc o conferință destul de mare, un eveniment la care va avea acces, bineînțeles, și presa, dar și câteva lansări interesante de produse. Cel puțin așa promite producătorul chinez. S-ar putea să îl vedem chiar și pe zvonitul Xiaomi Ferrari, care pe mine mă sperie puțin, în ciuda configurației pe care se spune că o va avea (Snapdragon 615, octa-core la 1,7 GHz, 2 GB RAM, 16 GB ROM, display de 4,9 inchi fullHD, camere de 12 și de 5 megapixeli). Alăturarea unui brand auto la un telefon nu s-a prea dovedit a fi o soluție prea fericită, chiar și la nume mai mari.
via GSM Arena