Dungeons a fost o creație bizară. Semăna cu Dungeon Keeper, părea de parcă avea același stil de umor întunecat ca Dungeon Keeper, părea de parcă avea același stil de joc precum Dungeon Keeper, dar era ceva complet diferit de Dungeon Keeper. În loc să îți faci catacombe întinse prin care să amplasezi capcane și armate, iar apoi să cucerești lumea, măcelărind toți eroii din calea ta, făceai atracții pentru acei eroi. Trebuia să te asiguri că satisfăceai fiecare nevoie de fantezie eroică a campionilor, ca apoi să îi poți „recolta”. Pe scurt, nu era prea satisfăcător. Iar umorul său tindea către acele parodii nu prea bune care se regăseau și în Ceville, un alt joc produs de Realmforge Studios. Dar cu apariția lui War for the Overworld, și probabil realizarea faptului că ceva care se aseamănă cu Dungeon Keeper ar putea avea ceva mai mult succes, Kalypso Media și Realmforge au decis să facă tocmai asta cu Dungeons 2.
De data aceasta chiar este un joc de tipul Dungeon Keeper. Nu mai faci atracții pentru eroi, ci construiești lucruri care îi vor omorî. Obiectivul tău este acum să îți extinzi imperiul tău întunecat prin întreaga lume, deoarece vrei răzbunare, răzbunare pentru faptul că niște eroi anterior te-au snopit în bătaie, și-ai ajuns ca un Sauron incapabil să își părăsească tronul. Ca urmare, nu mai ai un avatar controlabil în joc, dar vei putea lua la palme fiecare unitate și le vei putea căra în mâna ta imensă fantomatică oriunde în domeniul tău, pentru a comite acte malefice.
Începi jocul pe o hartă compusă predominant din sala tronului tău și multe blocuri de piatră ce abia așteaptă să fie sparte de lucrătorii tăi, ce se numesc Snots. Unele dintre aceste blocuri de piatră conțin aur, fie sub forma unor depozite perisabile, fie sub forma unor columne ce nu dispar de îndată ce sunt săpat și oferă o provizie pe termen ceva mai lung de comori. Poți construi camere diverse, precum o trezorerie în care să ții acel aur, spitale, berării, biblioteci și diverse alte camere menite să te ajute să îți extinzi domeniul și să îți ți armata ta întunecată sub control. Spre deosebire de Dungeon Keeper, unități noi nu vor veni prin portalul întunecat. Fie le vei găsi tu prin catacombe, fie va trebui să le construiești. Dacă aveți acum amintiri neplăcute cu Impire, nu vă temeți, am verificat de data asta atent că nu este ca Impire. Bine, are asemănări la anumite mecanici, dar este un joc mai asemănător cu Dungeon Keeper decât cu acea catastrofă. Unitățile pe care le poți recruta devin progresiv mai avansate pe măsură ce construiești camere noi, în care poți cerceta variante mai bune. Iar la specii noi capeți acces prin modernizarea sălii de tron, adăugând niște parchet, în loc de simpla podea de piatră.
Citiți continuarea pe Games Arena.