Compania canadiană de tradiţie în zona de smartphone dă semne puternice de revenire şi reuşeşte să încheie ultimul trimestru al anului fiscal 2014 (perioada decembrie 2014 – februarie 2015) cu un profit. Cele 28 de milioane de dolari profit pot părea o sumă relativ mică prin comparaţie cu rezultatele financiare ale marilor giganţi din această piaţă, însă, având în vedere faptul că, în perioada similară a anului trecut compania a înregistrat o pierdere de 148 de milioane de dolari, suma capătă greutate pentru BlackBerry, pentru fanii acestei companii şi mai ales pentru CEO-ul John Chen, care şi-a asumat misiunea de a stopa prăbuşirea acestui nume. Se pare că a reuşit să găsească soluţia la această cădere, lucru pentru care omul merită toată consideraţia.
M-aş bucura ca BlackBerry să păstreze acest trend crescător şi pe viitor. Este un nume prea mare în zona de smartphone, nu aş vrea să aibă soarta Motorola, care pentru mine nu mai este ceea ce a fost. Mai mult, aş vrea ca exemplul BlackBerry să poată fi urmat şi de Sony o altă companie care, în ciuda faptului că face nişte telefoane reuşite, nu îşi găseşte echilibrul financiar şi pare pe cale să renunţe la această luptă. Este important pentru fiecare brand de telefoane să aibă în spate oamenii care au fost acolo de la început, nu este suficient doar numele şi avem destule exemple în acest sens. Oamenii de la BlackBerry sunt acolo şi se pare că fac o treabă bună.
via Reuters