Este vorba de numele Porsche, care a fost dat unui smartphone de-al canadienilor după o ușoară personalizare a acestuia. Chiar dacă s-a urmat un exemplu, pe care l-au încercat și cei de la Bentley, aliați cu Vertu, adică un brand de lux, era destul de evident că nu are cum să aibă un succes răsunător. Practic îți limitezi tartgetul la numărul de posesori de vehicule cu același nume. Deși îmi este foarte clar că vor exista întotdeauna și excepțiile de rigoare.
Confirmarea vine în mod indirect, prin anunțarea oficială de către BlackBerry a modelului P’9983 Graphite. Acesta este de fapt modelul BlackBerry Porsche Design, dar cu “graphite-metallic colored elements and the finest, hand-wrapped leather on the back door cover”. Mai important, aș spune eu, vine cu o memorie RAM de 2 GB și o stocare internă de 64 de GB. În rest, aceleași specificații! Dar mai ales același preț exorbitant de 1650 de euro. Păi normal că nu are succes. Poți să îi alături numele oricărui producător auto, este un preț prea mare pentru un telefon de clasă medie.
Iar faptul că BlackBerry păstrează același preț fără a mai utiliza numele de Porsche în denumirea produsului, confirmă teoria din titlu!
via BlackBerry