Am comentat de multe ori la adresa sistemului de vânzare bazat pe invitații al celor de la OnePlus, care mi se pare destul de nefericit. OK, a dat bine la lansarea telefonului, atunci când mulți consumatori își doreau modelul One pentru raportul preț/specificații extrem de atractiv. Dar, după o perioadă de două, trei luni, parcă nu mai avea farmec. Mai ales că fuseseră depășite și problemele de disponibilitate în stoc/livrare pe care OnePlus le-a întâmpinat la începutul aventurii sale comerciale.
Totuși, compania chineză nu pare dispusă să renunțe la sistemul de vânzare consacrat. Însă, în același timp, cred că începe să se simtă nevoia de a da un imbold vânzărilor, mai ales în peisajul actual al pieței de smartphone, în care configurația lui OnePlus One nu mai rupe gura târgului. De aceea, compania recurge la un artificiu la fel de ciudat ca și sistemul de invitații. În fiecare marți, OnePlus One se va vinde fără să mai fie nevoie de invitație. Doar marțea. De ce? Nu știu. Nu văd nici măcar un argument de marketing în această decizie. Tocmai de aceea, haideți să o primim așa cum este.
Poate că am părut ușor acid la adresa OnePlus, așa că țin să aduc totuși o mică lămurire. Prin comparație cu alte brand-uri din China, care au produse la fel de atractive, dar preferă să ignore destul de hotărât Europa, OnePlus merită aprecierea noastră. Cu invitații, marțea, telefoanele lor au fost disponibile și publicului din alte zone geografice.
via OnePlus
Ideea era ca au facut un pas in plus fata de multe dintre companiile din China, care s-au limitat la piata lor si la cele invecinate. Daca ne raportam doar la Romania, OK, nu sunt diferente.
Nu livrează în România nici cu invitație nici fără invitație, nici în zilele cu soț nici în zilele fără soț… probabil au vreo înțelegere cu Allview să nu-și încalce reciproc teritoriul 🙂
Pai cu ce-i mai bun OnePlus decât celelalte companii, care evita Europa, atâta vreme cât și ei evita România. Nu livrează aici, nu exista.