Partea cea mai interesantă a materialului despre pasul decisiv în traseul comercial al acestui terminal este însă alta. Că telefonul pătrunde în Europa, prin Marea Britanie, este îmbucurător, pentru că probabil vor urma și alte piețe europene. Iar Huawei a demonstrat de-a lungul timpului că acordă o importanță destul de mare pieței din România, lucru care s-a datorat într-o mare măsură și relației speciale cu operatorii de aici.
Însă și mai frumos mi se pare faptul că prețul lui Huawei Ascend G7, care m-a determinat la momentul anunțului inițial de lansare să rămân puțin cam descumpănit, a suferit modificări dramatice, în jos. Ceea ce este foarte bine pentru consumator. Anunțat cu un preț recomandat pentru Europa de 299 de euro, care părea ușor cam mare pentru specificațiile tehnice ale lui Huawei Ascend G7, telefonul ajunge în Marea Britanie la un preț de doar 200 euro. Mult mai aproape de realitate și mult mai prietenos cu buzunarul consumatorului. Sunt tare curios cât va crește acest preț până în România și cât de mult vor include operatorii și acest terminal în ofertele lor speciale. Pentru că acesta este unul dintre motoarele de bază ale vânzărilor companiei din China pe teritoriul țării noastre, în materie de smartphone.
via Phones Review