Acesta va deveni diponibil de luni, 23 februarie, deocamdată doar pe platforma Android, sub formă de aplicaţie. Probabil că nivelul de success pe care îl va înregistra, va determina propagarea acestui serviciu şi pe alte platforme într-ul viitor nu foarte îndepătat. Însă, odată cu YouTube Kids, Google s-ar putea să testeze şi o altă sursă de venit, pentru că există indicii, deocamdată neconfirmate oficial, că se are în vedere introducerea unei taxe lunare pentru a beneficia de acest serviciu fără reclame inserate. Evident, dacă va avea trecere la public, probabil că şi acest model de business se va propaga şi la alte servicii oferite de Google.
Revenind la YouTube Kids, caracteristica cea mai interesantă mi se pare încercarea Google de a aborda utilizatori aflaţi la vârsta la care nu pot încă să citească. Icoane foarte mari, interfaţă prietenoasă pentru copii, acces doar la conţinut dedicat vârstelor fragede, foarte uşor de găsit datorită categoriilor extrem de bine reprezentate grafic, dar şi modalităţi de control pentru părinţi, cam acestea ar fi, în mare, caracteristicile cu care YouTube Kids încearcă să îşi atragă muşterii. Sunt curios şi dacă va reuşi, avînd în vedere că, din punctul de vedere al conţinutului, nu are cum să aducă ceva nou.
Ideea nu este nouă şi cei de la Google nu se pot mândri cu ea. Există deja aplicaţii similare, cu aceleaşi caracteristici, dar care nu au beneficiat de forţa de marketing a Google. KidsTube este doar una dintre ele!
via Engadget