Am tot văzut cifra asta vehiculată în ultima vreme și m-am tot frământat dacă pentru Samsung este o realizare sau nu. 630.000 de unități în aproximativ 4 luni reprezintă o sabie cu două tăișuri. Unii se entuziasmează pe motiv că prețul unui Galaxy Note 4 Edge nu era pentru toată lumea. OK, dar nici prețurile de iPhone nu sunt chiar mici, însă cifrele de vânzări au fost de fiecare dată mult mai spectaculoase. Chiar și varianta cu ecran simplu, Galaxy Note 4, a înregistrat doar în prima lună de viață vânzări de 4,5 milioane de bucăți.
Dar, pe de altă parte, iPhone este un smartphone care nu revoluționează prea mult și se bazează pe atracția pe care o stârnește brand-ul Apple în rândul unei mase destul de mari de consumatori, lucru cu care Samsung nu se prea poate mândri. În schimb, Note 4 Edge a adus ceva nou, în premieră, prin ecranul său care se întinde și pe muchia telefonului. O schimbare destul de radicală, pe care, chiar și cei care au achiziționat acest terminal, au recunoscut că au digerat-o destul de greu.
Tocmai în virtutea acestei dileme și a incertitudinii care planează asupra succesului pe care viitorul flagship cu ecran și pe laterale, Galaxy S6 Edge (care se pare că se va numi Galaxy Edge), tind să admir curajul celor de la Samsung, care au adus în prim plan o idee revoluționară și continuă să o susțină și în noile generații de terminale. Este doar o opinie personală, chiar mi-ar plăcea să aud și altele.
via Phone Arena
Fara supărare dar are o calitate îndoielnică dispozitivul asta. Pur si simplu am simtit o repulsie pentru dispozitiv din cauza calitatii dispozitivului. Zero calitate. Ecranul curbat insa mi se pare o gaselnita frumoasa si cu siguranta va castiga adepti si functii in timp.