Sincer nu îmi dau seama cam care este logica pentru care o companie, să îi spunem Goldgenie, se apucă să îmbrace în aur solid, de 24 de karate, un telefon. În cazul nostru particular, un iPhone 6. Și, pentru că încă se mai poate, să îl mai și încrusteze cu diamante. Astfel încât valoarea unui astfel de produs să ajungă la 3,5 milioane de dolari. Care este scopul său? Va cumpăra cineva un astfel de telefon? Și, dacă îl va cumpăra, îl va și folosi în scopurile pentru care este gândit un telefon? Mă îndoiesc sincer! Iar să o faci doar pentru a stabili un record, iarăși mi se pare stupid. Înțeleg goana după cel mai subțire smartphone, este până la urmă o dovadă de măiestrie tehnică. Dar goana după cel mai scump sau cel mai prețios smartphone, mi se pare o chestie fără sens. Oameni buni, voi de la Goldgenie și toți potențialii clienți pentru produsele lor, vedeți că zilele trecute, Mark Zuckerberg cel contestat tocmai a făcut cea mai mare donație făcută vreodata unui spital de către o persoană fizică, oferind 75 de milioane de dolari spitalului San Francisco General Hospital Foundation. Cam asta se poate face când ai bani de care te poți lipsi relativ ușor. Ăsta este un exemplu de urmat!
Iar dacă chiar vreți să ieșiți în evidență cu un telefon, cumpărați-vă un Vertu. Nu am crezut că o sa apuc ziua în care o să fac un astfel de îndemn!
În semn de protest, nu o să dau nici un detaliu despre produsele celor de la Goldgenie. În schimb, o să citez din comentariul unui cititor al GSM Arena, care pune în cuvinte, cum nu se poate mai bine, senzația care mă încearcă.
The sooner this trend dies, the better. Also, even if it continues, there’s no need for news coverage really, people waste money all the time, and put gold on everything. Seriously tho, covering tech in gold pushes stupidity to the limit.
Bravo, dom’le!!!
via GSM Arena