Astăzi Microsoft a anunțat că Moodle permite acum conectarea cu conturi Office 365 prin realizarea unui parteneriat cu Remote-Learner.net. În acest fel cursanții, instructorii sau utilizatorii din mediul enterprise se vor putea conecta pe Moodle cu același ID făcând mai simplă folosirea platformei pentru mediile academice. Evenimentele create din Moodle vor putea fi automat adăugate în calendarele utilizatorilor de Office 365, ceea ce permite o evidență mai facilă și setarea automată de atenționări via Outlook.
”Lucrând în strânsă colaborare cu Remote-Learner oferă o soluție tehnică pentru una dintre cele mai populare platforme open source de management permițând integrarea transparentă a fluxurilor de lucru în Moodle pentru utilizatorii de Office 365” a declarat Jean Paoli, președinte al MS Open Tech.
Pluginurile Office 365 și Microsoft Services pentru Moodle includ și integrarea cu OneDrive for Business, OneNote și Office 365 Calendar.
Prin OneNote instructorii pot să creeze teme în OneNote, cursanții putând să își efectueze temele direct în aplicația de notițe a Microsoft, trimițând automat rezultatele către Moodle pentru ca instructorii la rândul lor să poată trimite feedback-ul în aceleași documente.
Reamintesc că inițiativa Microsoft are sens pentru că studenții din mediile academice au posibilitatea să se alăture programelor Microsoft Student și în felul acesta să aibă acces gratuit la produsele Microsoft, inclusiv Office 365.
Mai multe detalii se pot regăsi pe MS Open Tech blog și http://www.remote-learner.net.