Poate nu o mai face la fel de autoritar, deși, din punctul meu de vedere nu este foarte drastică scăderea de la 32,5% la 28% de la an la an (2013 versus 2014), în condițiile în care piața totală la nivel global a crescut de la 927,2 milioane de terminale vândute în 2013, la 1166,9 milioane vândute în 2014. În condițiile în care Samsung a vândut, probabil, chiar mai multe aparate, mai îngrijorătoare ar trebui să fie scăderea profitului. Semn clar că nu mai este chiar așa de ușor să prostești cumpărătorul.
Mai putem remarca, la o radiografie rapidă a cifrelor studiului realizat de TrendForce, mai putem remarca că, pentru anul tocmai încheiat, Xiaomi nu mai prinde podiumul, așa cum au reușit în trimestrul al treilea. Am spus-o, și nu odată, că este mai greu de păstrat acea poziție, decât să se ajungă pe primul loc, așa cum ambițioși și-au propus. Urmăriți graficul de mai jos, care arată și o previziune pentru 2015, pentru că mai există pe acolo câteva mișcări interesante.
via Cnet