Automat, aș tinde eu să afirm, se cam fâsâie și elanul arătat săptămâna trecută prin vocea CEO-ului Lai Jun, care propunea îndrăznețul obiectiv de a deveni producătorul numărul unu la nivel global. Am spus-o și atunci, este foarte greu să vinzi în afara Asiei. Se pare că este și concluzia trasă de oficialii Xiaomi, care au cam renunțat, cel puțin parțial, la planurile de expansiune pe care le-au trâmbițat acum mai bine de jumătate de an. Nu au reușit să pătrundă pe toate acele piețe pe care și le-au stabilit ca obiectiv în Aprilie și au venit chiar și cu o explicație care să sune bine.
Se pare că nu abordează o piață nouă până nu reușesc să aducă pe cea precedentă toate produsele din oferta prezentă a companiei. Poate părea o teorie sănătoasă, dar, după părerea mea, ascunde în spate și un ușor eșec. Rămâne totuși marele merit al Xiaomi de a deveni numărul trei la nive global ca și producător de smartphone. Însă greul abia de aici începe!
via Cnet