Cu noile iPhone 6, compania din Cupertino a încercat să țină pasul cu trendul de creștere a dimensiunii ecranului, îmbrățișat de mai toți producătorii de telefoane smart. Dar trebuia să țină cont în același timp și de preferințele sau obișnuințele publicului fidel, care, generalizînd puțin, s-a arătat mulțumit de așa zisa evoluție din momentul iPhone 5. Iar modelul 5C nu a îndrăznit să propună progresul dorit (și firesc) în materie de dimensiune a ecranului.
Au făcut-o iPhone 6 și 6 Plus, care au marșat tocmai pe această creștere a dimensiunii. Însă utilizatorii de iPhone nu par pregătiți pentru salturi mari, ei preferă schimbarea cu pași mici. Tocmai de aceea, vedem cum, conform unui studiu realizat de Consumer Intelligence Research Partners , modelul 6 Plus se vinde destul de slab în comparație cu iPhone 6. Undeva, de trei ori mai puțini oameni preferă phabletul telefonului de 4,7 inchi. Din totalul de vânzări de pe teritoriul Statelor Unite din prima lună de disponibilitate a celor două noi modele de smartphone-uri Apple, 68% au fost de iPhone 6 și 23% de 6 Plus. Surprinzător, mai există 9 procente care merg înspre modelele mai vechi, dar și mai mici, de 4 inchi.
Este dovada clară (și pe care Apple trebuie să o înțeleagă) cum că fanii iPhone ies puțin din tiparele valabile, în general, pentru utilizatorul de smartphone. Inspiratul sau copiatul de la alți producători din piață, nu este musai o soluție. Este o afirmație valabilă chiar și în contextul în care, prin comparație cu lansarea lui iPhone 5s și 5c, interesul fanilor pentru modelele noi a crescut odată de modelele 6 și 6 Plus au fost anunțate.
via Apple Insider