Cândva o dovadă a nobilimii și apartenenței la o anumită clasă socială, aurul a devenit de ceva vreme doar o dovadă că numărul de wannabe high-class este într-o creștere alarmantă și că snobismul bate raționalul la o parte destul de însemnată din oameni. Și era invariabil ca acest fenomen să ocolească tocmai lumea telefoanelor inteligente, obiecte de fală și ele, puse (sau mai bine spus etalate) constant pe mese, în spațiile publice. Și cum orice producător care se respectă cât de cât, are și o versiune aurie pentru telefoanele vârf de gamă, nici canadienii de la BlackBerry nu puteau sta deoparte.
Partea bună este dată de faptul că au ales modelul Passport pentru acest upgrade al aspectului. Dacă toți oamenii din cercul în care te învârți au telefoane aurite, ieși în evidență cu un smartphone cu o formă ciudată și autir (auriu) în același timp. Evident că le-ai luat fața. Rețeta nu este chiar rea, încep să cred tot mai tare că John Chen chiar are o strategie pe termen lung care poate fi câștigătoare pentru companie. Asta dacă modelul auriu care și-a făcut apariția prin poze este produs direct de BlackBerry, sau este un tunning realizat de o companie terță. Încă nu știm acest lucru, dat fiind că vorbim despre fotografii de tip leak, fără o confirmare oficială.
Revenind la BlackBerry Passport Gold Edition, trebuie să admit că, dintre toate modelele sclipitoare de flagship-uri pe care le-am văzut anunțate sau lansate, arată cel mai bine. Este o părere dictată evident și de influența formei inedite, care mi se pare atractivă, dar mai ales de faptul că BlackBerry s-a rezumat doar la o ramă aurie, a rezistat tentației de a strica tot telefonul. S-ar putea ca Passport Gold Edition să se bucure de succes, mai ales date fiind vânzările modelului obișnuit.
via GSM Arena