Dacă LG a anunțat o creștere importantă în ceea ce înseamnă vânzările de smartphone-uri din Q3 2014, Samsung nu a anunțat oficial că are scăderi, IDC a făcut-o: de la 85 de milioane de smartphone-uri vândute în Q3 2013 Samsung a ajuns la 78,1 milioane un an mai târziu. Asta într-o piață în creștere: 327,6 milioane de aparate vândute în Q3 2014 față de doar 261,7 milioane în Q3 2013. Punând cap la cap cele două informații vedem că Samsung are dificultăți mari în a-și mai impune produsele – poate că nu mai au ce să copieze?
Apple a crescut semnificativ la rândul ei pe zona de smartphone-uri, treabă ce pică foarte bine în contextul în care cota de piață pe tablete scade semnificativ.
Sau poate că lumea s-a saturat de același aparat de plastic, cu același design șters?
Oricum mai e de notat că Lenovo, actualii posesori de Motorola Mobility sunt pe locul 4 la nivel mondial cu 16,9 milioane de unități vândute, cu doar 0,1 milioane sub LG.
Să vedem cum va arăta statistica asta la anul.
via IDC