Știrea care face turul internetului astăzi, e drept, puțin în urma celor două lansări majore de ieri, de Motorola Nexus 6 și de HTC Nexus 9, chiar trei dacă punem la socoteală și Android-ul 5.0 Lollipop, este dată de decizia celor de la Lenovo de a lansa un nou brand de dispozitive mobile, care să se axeze doar pe vânzări în mediul online, în China, o piață cu un potențial încă uriaș, cu scopul declarat de a concura Xiaomi, un brand care se bucură de o popularitate crescută în această țară.
Până aici lucrurile par firești, dar dacă încep să mă gândesc la modul preferat al celor de la Xiaomi de a face vânzări în online-ul de la ei, cu acele flash-sales care declanșează isterie printre cumpărători și stabilesc recorduri greu de imaginat (și de crezut), încep să fiu ușor dezamăgit. Am spus eu odată că flash-sale este o boală contagioasă. Acum am confirmarea!
Bine, dacă stau să mă gândesc bine, parcă e mai OK să te îmbulzești virtual, în online, și să lași un producător să se laude cu fanatismul cu care i-ai așteptat produsul, decât să dormi pe trotuare pentru a intra în posesia unui smartphone! De la Apple… 🙂
via GSM Arena