Nu că nu ar fi suportat gigantul din Coreea și alte atacuri similare, așa că nu cred că înțepăturile venite din partea CEO-ului Huawei au vre-un ecou prea mare în birourile Samsung. În contextul în care producătorul coreean a înregistrat niște cifre financiare nu tocmai fericite, care au conturat și mai bine curba descendentă pe care se află, șeful Huawei a ținut să precizeze că sunt piețe în Asia și în alte țări aflate în dezvoltare în ceea ce privește zona de mobilitate, în care Huawei a luat fața celor de la Samsung. Cred eu că în cadrul evenimentelor publice în care ai adunat lumea ca să povestești despre compania pe care o conduci și despre realizările acesteia, este cam lipsit de eleganță să faci referiri la concurență. Este opinia mea!
Așa că o să mă rezum foarte pe scurt doar la cifrele comunicate de Huawei, cifre care arată vânzări globale de 16,8 milioane de smartphone-uri în trimestrul al treilea al anului în curs, cu o creștere semnificativă, mai ales pe segmentul de mid spre high-level. Asta îmi place, de fapt, cel mai mult la acest material, în condițiile în care aceste cifre sunt corecte. Faptul că în ciuda percepției că producătorii din China fac volume pe dispozitive entry-level, se mai găsește și câte un Huawei care să contrazică această teorie. Iar produsele de calitate, aflate în plin elan, fac foarte bine concurență la brand-urile consacrate (nu că Huawei nu ar fi deja un brand consacrat). Iar competiția ar trebui să fie benefică pentru consumatori.
via GSM Arena