Microsoft a anunțat zilele acestea Matter Center for Office 365, o soluție intuitivă de management și colaborare pe documente creată special pentru avocați și cabinetele de avocatură cu scopul de a le oferi o platformă de lucru familiară, comună, prin care să poată lucra și comunica mai ușor.
Ideea a venit de la departamentul de avocați din cadrul Microsoft, care a creat conceptul și l-a pus în practică, iar dacă tot a fost creat așa ceva, conducerea Microsoft a decis că îl facă public.
Cel mai important lucru legat de Matter Center este faptul că oferă utilizatorilor opțiuni extinse de acces securizat la informația de care au nevoie, de oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv (bine, aproape orice dispozitiv).
Matter Center se integrează cu OneDrive for Business (1 TB pentru stocare securizată), practic o agendă electronică care se sincronizează pe diferite aparate, oferind acces online și offline la informația salvată acolo.
Partea de colaborare, adică lucrul simultan pe același document, indiferent de locația în care se găsesc cei ce fac modificările, beneficiază de controlul versiunilor și evidențierea modificărilor, lucru extrem de util pentru urmărirea exactă a fluxului informației.
Alt aspect de care trebuie ținut cont este legat de facilitatea de căutare: se poate face direct din Outlook sau Word. Managementul documentelor este integrat și se face automat, adăugarea de informații meta distinctive fiind făcută automat.
Mai multe detalii despre Matter Center găsiți aici.