Xiaomi nu poate depăși sub nici o formă obiceiul (prost, aș spune eu) de a realiza operațiuni de vânzare flash și de a se lăuda cu cifrele. Și uite așa, după aberația cu cele 10.000 de bucăți vândute într-o secundă, vine o altă ispravă, ce-i drept cu un ton mult mai îndulcit, dar care prin asemănare tinde să devină la fel de penibilă.
Se pare că modelul Xiaomi Redmi Note s-a bucurat de un succes atât de mare în Singapore încât 5.000 de bucăți s-au vândut în 75 de secunde. Extraordinar! Păcat doar că anumite întrebări esențiale din punctul de vedere al perceperii situației reale rămân nepuse. De ce Xiaomi scoate la vânzare stocuri de cel mult 10.000 de aparate? Nu e cam puțin pentru un producător atât de mare? De ce nu vin și cu niște cifre pentru perioade mai mari de timp, pentru a se putea face o comparație reală cu alți jucători din piață? Și, mai ales, unde este ofensiva aia comercială promisă de Xiaomi, care să ne arate cifre de ăstea și pentru piețe mai apropiate de noi?
În ceea ce îi privește pe cei care văd în Redmi Note și în Xiaomi în general o amenințare pentru Note 3 și pentru Samsung, eu zic să ne liniștim. Nu sunt suficiente specificațiile și produsul, e nevoie de multe alte departamente care să își facă treaba. Ne-au arătat-o, din păcate în sensul rău al cuvântului, și cei de la OnePlus cu al lor One.
Nu mai spun nimic despre numele deloc original al produsului sau despre mesajul prin care compania se laudă cu această realizare și care este de-a dreptul hilar.
via Playfuldroid