Altfel nu pot să calific declarația producătorului chinez conform căreia, 10.000 de bucăți din Xiaomi RedMi Note au fost vândute într-o secundă. Fizic îmi pare imposibil acest lucru, la fel cum, mi se pare destul de nelalocul lui faptul că declarațiile sunt și prelualte de presă cu tam-tam. Dar mă rog, se poate face senzație și în IT.
Pot însă să apreciez priceperea departamentului de marketing al companiei, care reușește să adune astfel de evenimente răsunătoare. Încă mai țin minte Ziua Burlacului și agitația făcută cu promoțiile la terminale Xiaomi. Vorbind despre departamente, nu prea mai înțeleg rolul celui de vânzări, având în vedere că asiaticii se calcă virtual în picioare pentru a prinde un RedMi Note. Și iarăși ajungem la acea secundă în care 10.000 de nebuni au apăsat simultan un buton, presupunând că aveau gata completate datele comenzii lor online. Call me Toma Necredinciosu’, Gigi Contra sau orice alt erou de ăsta care digeră foarte greu orice realitate, dar eu nu cred! Nu cred că a fost doar o secundă, și gata!
Nu pot să nu remarc și comentariul plin de of al unui cititor de-al GSM Arena:
OnePlus One, take note. This is how you sell phones.
Genial!
Sau paote a fost ” DOREL ” al nostru … el poate orice 😀
Presupun ca erau deja inregistrati, si comanda deja facuta – un fel de preorder. Si cand au dat drumul la cele 10.000 de bucati, defapt erau deja vandute de cateva zile.