Că tot ne-am apucat de comparat rezultatele financiare ale numelor mari din IT, pentru trimestrul al doilea al anului, dar și pentru că vreau să mai punctez din nou faptul că în ciuda scăderii profitului pentru acest trimestru, Samsung nu stă deloc așa de rău cum ar vrea unii să o arate, haideți să vedem puțin, tot prin comparație, cam unde se situează Sony. Un nume deloc de neglijat în IT-ul global, în stare să producă niște telefoane extrem de reușite, așa cum a demonstrat-o ultimul flagship, Sony Xperia Z2. Dar care, așa cum vom vedea, nu beneficiază de tot aparatul de marketing și PR pe care Samsung îl alimentează financiar fără a precupeți niciun efort.
Ei bine, Sony a obținut pentru al doilea trimestru al anului un profit de 265 de milioane de dolari. Mare parte a acestuia a venit din divizia PlayStation, dar și din producția de filme a Sony Pictures. Divizia de mobile a Sony a mers în pierdere, așa cum menționam mai sus.
Nu-i așa că profitul în scădere de 6,1 miliarde de dolari înregistrat de Samsung pentru aceeași perioadă de timp, nu mai pare deloc o așa rușine?
via Engadget