Larian anunță că Divinity: Original Sin s-a vândut până acum foarte bine. Cu 160 de mii de exemplare comercializate, este jocul cu cea mai mare viteză de vânzare din istoria studioului, și se apropie vertiginos de acel punct critic în care își va acoperi costurile de producție. Larian a cheltuit în jur de 4 milioane de euro pe construirea lui Original Sin, mai puțin de un sfert venind de la campania de Kickstarter, ia restul de la diverse entități economice care își vor banii înapoi.
Swen Vincke, fondatorul studioului, a mai dezvăluit pentru Eurogamer că la următorul proiect intenționează să facă o adaptare a unui RPG pen&paper, care nu a fost numit încă. Momentan, cei care dețin drepturile pentru acel RPG nu au dat un răspuns afirmativ, dar speră că vor primi unul, sau în cel mai rău caz, vor face o campanie de Kickstarter pentru a cumpăra licența.
De asemenea, dacă abia acum v-ați apucat de Original Sin, un sfat personal, puneți puncte în Barder și furați fiecare tablou pe care îl vedeți și fiecare farfurie.
Material preluat de pe www.games-arena.ro
Aviz amatorilor de joc … prindeti pontul 😀