Vorbim de războiul dintre Samsung și LG, unul fratricid după părerea mea, pe care diverși analiști l-au portat rapid și spectaculos la nivelul vânzărilor telefoanelor stindard ale celor două companii. Mai exact, o companie de analiză din Coreea a realizat un studiu comparativ pe cifrele vânzări ale celor două terminale de top, în primele zile de la lansarea oficială a acestora, pe piața coreeană.
Surprinzător (sau poate nu), LG domină copios, cu o medie între 25 și 30.000 de telefoane vândute zilnic, în timp ce Samsung a reușit să vândă doar 7 – 8.000 de aparate. Pe post de scuză pot fi folosite problemele de aprovizionare din piața natală pe care Samsung Galaxy S5 le-a avut la începutul vieții sale comerciale. Pe de altă parte, sunt convins că pe o perioadă mai lungă de timp, Samsung își va arăta adevărata putere a bugetelor din spatele marketingului făcut.
Totuși, sper să fie și un semn al evoluției vânzărilor de telefoane LG către un nivel mult mai meritat prin calitatea produselor. La fel cum sper ca cei care alimentează această rivalitate dintre LG și Samsung (și multe altele) prin comparații ciudate, să încerce să ofere și informații mai utile, chiar dacă mai lipsite de senzațional.
via phoneArena