Din păcate pentru potențialul de care dă dovadă acest smartphone proaspăt lansat, eforturile producătorilor de a ne arăta că acest potențial se reflectă și în cifrele de vânzări sunt umbrite de lansarea, pentru moment, doar în țara natală. Așa că noua realizare de a vinde 100.000 de bucăți în primele cinci zile de viață comercială (care nu prea se pupă cu media de ieri, de 25 – 30.000 de bucăți vândute pe zi) este o sabie cu două tăișuri. S-ar putea ca pe unii entuziaști, care așteaptă cu sufletul la gură acest flagship al LG din zona de vârf a clasamentului Android-elor, mai tare să-i zgândăre aceste informații.
În plus, este destul de greu să compari cifrele cu ale unui terminal concurent, față de care se încearcă raportarea acestor succese (așa că se pot compara alte aspecte ale celor două rivale). De oriunde din lumea asta, mai puțin din Coreea, aceste cifre de vânzări pălesc în fața faptului că LG G3 se vinde doar in țara sa natală imediat după lansare, iar Samsung Galaxy S5 a fost pus în vânzare în 125 de piețe în momentul lansării sale. Mai mult, având în vedere că zvonurile indică un flagship de la Samsung gândit să concureze direct cu G3-ul, orice zi de întârziere la vânzare a acestuia poate avantaja competitorii.
Totuși, nouă nu ne rămâne decât să îl așteptăm cu entuziasm.
via G for Games