Atunci când ai o companie care pretinde că vinde un produs premium și exclusivist, mai exact un telefon normal (nu un smartphone) împachetat în materiale scumpe (aur și piele de rechin sau de piton) și cu un preț pe măsură, ar putea părea, la prima vedere, că găsirea clienților poate fi dificilă. Nimic mai fals, sunt mulți snobi pe lumea asta, pentru care noțiunea de exclusiv merită destui bani, pentru că garantează o diferențiere clară față de restul care alimentează nevoia acută de a ieși în evidență.
Este evident că tocmai acest tip de public (deși este cam pretențios numit așa) este căutat și de către Bellperre, un producător de telefoane care pune accentul pe materialele din care acestea sunt făcute. Nici nu ar avea pe ce altceva să pună accentul, pentru că din punct de vedere tehnic feature-phone-ul respectiv pare desprins din anii 2004 – 2006. Dar, unde mai găsești o combinație de aur și piele de animal exotic, acolo unde prin animal exotic o să vă rog să înțelegeți inclusiv struți sau șopârle, crocodilul fiind minimul la care se poate coborî.
Le doresc celor de la Bellperre să găsească cât mai mulți clienți și să îi jumulească de cât mai mulți bani. Nu de alta, dar așa merită proștii! Prețurile telefoanelor lor încep de la 2000 de euro și urcă vertiginos.
Totuși, mă apucă fiorii când mă gândesc că vor să se orienteze și înspre piața de Android.
scump telefonul si cu siguranta nu isi merita banii. nu cred ca este aur sau rechim deoarece sar folosi ceva grame la acel telefon. probabil doar numele este de ei si ma gandesc seriozitatea componentelor
Snobismul este claxonul prostului. Le doresc astora de fac telefoane de astea sa isi gaseasca cat mai multi fraieri si sa le vanda telefoane cat mai scumpe!